گفت‌وگوی اردوغان و بن‌سلمان درباره اوضاع غزه
کد خبر: 9989

گفت‌وگوی اردوغان و بن‌سلمان درباره اوضاع غزه

دفتر ریاست جمهوری ترکیه از گفت‌وگوی تلفنی رجب طیب اردوغان با محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان درباره وضعیت غزه خبر داد.

بیان فردا | دفتر ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور امروز چهارشنبه با محمد بن سلمان ولی عهد سعودی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش آناتولی، در این بیانیه آمده که اردوغان در این گفت‌وگوی تلفنی، بن سلمان را در جریان برنامه‌های آنکارا برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان فلسطینی قرار داده است.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه روز سه‌شنبه در اظهاراتی گفت که تشدید تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطین در عرض یک یا دو هفته به پایان نخواهند رسید.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه اخیرا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و اظهار داشت که آنکارا از هر دو طرف اسرائیلی و فلسطینی می‌خواهد تا از خونریزی بیشتر جلوگیری کنند و تلاش‌های دیپلماتیکی را برای بازگشت آرامش به منطقه افزایش دهند.

صبح شنبه مقاومت با انجام عملیات «طوفان الاقصی» و حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

درگیری‌ها امروز (چهارشنبه) در پنجمین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس علیه اشغالگران صهیونیستی ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی در میان خشن‌ترین حملات هوایی، دریایی و زمینی در پنج روز گذشته، جنگ وحشیانه خود را در نوار غزه تشدید کرده است که در نتیجه آن، صدها نفر از فلسطینیان شهید شده و هزاران نفر زخمی شده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین