تفاوت باورنکردنی قیمت دلار در روزنامه دولت و بازار!
کد خبر: 10536

تفاوت باورنکردنی قیمت دلار در روزنامه دولت و بازار!

از روز گذشته تا امروز بازار ارز نوسان زیادی را تجربه کرده، روزنامه رسمی دولت (ایران) در صفحه ایران اقتصادی خود مدعی شد: دلار به کانال ۴۰ هزار تومان بازگشت! این در حالی است که قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد با قیمت ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد!

بیان فردا | از روز گذشته تا امروز بازار ارز نوسان زیادی را تجربه کرده، روزنامه رسمی دولت (ایران) در صفحه ایران اقتصادی خود مدعی شد: دلار به کانال ۴۰ هزار تومان بازگشت! این در حالی است که قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد با قیمت ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد!

روزنامه ایران ادعا کرد: ریزش نرخ دلار در بازار غیررسمی و کانال‌های تلگرامی ادامه یافت و دلار به کانال ۴۰ هزار تومان بازگشت.

نرخ دلار در بازارهای غیررسمی و کانال تلگرامی با شوع جنگ غزه و زمین لرزه در هرات وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد و در بازارهای غیررسمی دلار با قیمت ۵۲ و ۵۳ هزار تومان معامله می‌شد، اما در ادامه روند ریزش قیمت‌ها، دوباره دلار به کانال ۴۰ هزار تومان بازگشت و در محدوده ۴۹ هزار و ۸۵۰ تا ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

برخلاق ادعای روزنامه دولت، وب سایت تجارت نیوز خبر داد که روز گذشته سقف قیمت دلار رقم 50 هزار و 550 تومان بود و قیمت این ارز در معاملات پشت خطی هم رشد اندکی داشت. اما با گشایش بازار امروز، قیمت دلار به مرز 51 هزار تومان رسید و ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

photo_2023-10-23_13-22-21

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین