پدیده عجیب فروش ضامن برای دریافت وام
کد خبر: 13295

پدیده عجیب فروش ضامن برای دریافت وام

به نظر می‌رسد که کاسبان وام، راه جدیدی برای کسب درآمد از سختگیری بانک‌ها پیدا کرده‌اند. زیرا علاوه بر خرید و فروش وام، حال برخی افراد با دریافت مبلغی قابل توجه، تضامین مورد نیاز برای دریافت این وام‌ها را به صاحب امتیاز وام می‌فروشند.

 

بیان فردا | به نظر می‌رسد که کاسبان وام، راه جدیدی برای کسب درآمد از سختگیری بانک‌ها پیدا کرده‌اند. زیرا علاوه بر خرید و فروش وام، حال برخی افراد با دریافت مبلغی قابل توجه، تضامین مورد نیاز برای دریافت این وام‌ها را به صاحب امتیاز وام می‌فروشند.

تجارت‌نیوز برای بررسی شرایط خرید ضامن به منظور دریافت وام ازدواج از طریق این افراد، با یکی از آنها که آگهی آن در سطح شهر فراوان بود، تماس گرفت. 

این فرد با تاکید بر اینکه بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج، دو ضامن می‌خواهند، توضیح داد که برای وام ۱۸۰میلیون تومانی، هر ضامن ۴۰میلیون تومان و برای وام ۲۲۰میلیون تومانی، هر ضامن ۵۰میلیون تومان هزینه دارد. 

همچنین صاحب‌امتیازان وام که می‌خواهند برای دریافت وام، از این تضامین استفاده کنند، باید برای ضمانت، چک یا سفته به این افراد واگذار کنند.

این فرد همچنین توضیح داد که در صورت تمایل، وام ازدواج مشتریان خود را می‌خرد که قیمت وام ۱۸۰ میلیون تومانی، ۷۳ میلیون تومان است و وام ۲۲۰میلیون تومانی نیز ۹۳ میلیون تومان قیمت می‌خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین