تتلو به زندان رفت، تیم ملی هم که حذف شد؛ برگردیم به موضوع اصلی: فساد تاریخی چای دبش
کد خبر: 16207

تتلو به زندان رفت، تیم ملی هم که حذف شد؛ برگردیم به موضوع اصلی: فساد تاریخی چای دبش

خیلی ها رویدادهای بعد از افشای فساد چای دبش را تلاشی برای به حاشیه بردن موضوع اصلی دانستند.

بعد از آن هم جام ملت های آسیا پیش آمد و متن و حواشی فوتبال و در نهایت حذف ایران از مسابقات، به سوژه اصلی در کشور تبدیل شد

بعد از افشای بزرگ ترین فساد مالی تاریخ ایران که به مبلغ ۳.۴ میلیارد دلار و به اسم "چای دبش" مطرح شد، اتفاقاتی مانند بستن پر سر و صدای صفحه اینستاگرامی صادق بوقی و استرداد امیرحسین مقصودلو (تتلو) از ترکیه به ایران رخ داد. خیلی ها رویدادهای بعد از افشای فساد چای دبش را تلاشی برای به حاشیه بردن موضوع اصلی دانستند. بعد از آن هم جام ملت های آسیا پیش آمد و متن و حواشی فوتبال و در نهایت حذف ایران از مسابقات، به سوژه اصلی در کشور تبدیل شد.

بنابر گزارش عصرایران، اکنون که به سلامتی صفحه صادق بوقی باز شده و دنبال کنندگان آن از ۱۲۷ هزار به یک میلیون و ۳۰۰ هزار رسیده اند و تتلو نیز پشت میله های زندان و در انتظار محاکمه است و تیم ملی هم حتی به فینال هم نرسید، وقت آن است که به موضوع اصلی برگردیم و اجازه ندهیم این فساد بزرگ که دست های زیادی در آن دخیل بوده اند، با حاشیه سازی ها، به فراموشی برود.

نمی شود که گروه هایی در نهادها و وزارتخانه های دولتی و تحت لوای دولت انقلابی، میلیاردها دلار از پول این ملت را حیف و میل کنند یا به اسم تامین نیاز داخلی، ارز دولتی بگیرند و در بازار آزاد بفروشند و حتی چای تاریخ مصرف گذشته و مسموم را به این مردم بینوا بفروشند و بعد پشت صادق بوقی و تتلو و تیم ملی و... پنهان شوند و افکار عمومی حتی نفهمند کدام مقامات دولتی چنین جفایی به مردم کردند؟

محاکمه علنی عوامل اصلی این دزدی بزرگ و تاریخی - حتی اگر وزیر یا وزیرانی هم در بین متهمان باشند - خواسته مردم است و به حاشیه نمی رود.

زیاده عرضی نیست!

تتلو به زندان رفت و تیم ملی هم که حذف شد؛ برگردیم به موضوع اصلی: فساد تاریخی چای دبش

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین