آخرین ضد و نقیض‌ها درباره افزایش قیمت بنزین
کد خبر: 4542

آخرین ضد و نقیض‌ها درباره افزایش قیمت بنزین

مایون صالحی، رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور، گفت: صراحتاً اعلام می‌شود که در رابطه با تغییر قیمت بنزین هیچ جلسه‌ای تشکیل نشده و تا این لحظه قرار نیست تغییری در نرخ‌ها ایجاد شود. اخباری که از صبح در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود شایعه‌ای بیش نیست.

 

بیان فردا | فریدون عباسی دوانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس، در رابطه با برنامه دولت برای افزایش قیمت بنزین گفت: مطلقاً هیچ تصمیم جدیدی در رابطه با تغییر قیمت سوخت خودروهای سواری اتخاذ نشده است و این شایعه قطعاً تکذیب می‌شود.

او در ادامه توضیح داد: در حالی که سیاست‌گذاران تصمیمی برای بالابردن قیمت بنزین ندارند، اما به نظر می‌رسد برخی رسانه‌ها و خبرنگاران قصد دارند بر آتش گران‌شدن بنزین بدمند.

همچنین همایون صالحی، رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور، گفت: صراحتاً اعلام می‌شود که در رابطه با تغییر قیمت بنزین هیچ جلسه‌ای تشکیل نشده و تا این لحظه قرار نیست تغییری در نرخ‌ها ایجاد شود. اخباری که از صبح در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود شایعه‌ای بیش نیست.

البته این برای اولین بار نیست که در سال جاری شهروندان صبح خود را با شایعه افزایش قیمت بنزین آغاز می‌کنند. به‌رغم اینکه مسئولان دولت و وزارت نفت بارها هر گونه تغیییر در قیمت‌ حامل‌های انرژی را تکذیب کرده‌اند، به نظر می‌رسد هنوز اعتماد عمومی نسبت به اظهارات مسئولان جلب نشده است.

تجربه مردم در آبان ۱۳۹۸ و افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت بنزین در یک شب باعث شده تا مصرف‌کنندگان سوخت بار دیگر منتظر اتخاذ تصمیمات خلق‌الساعه باشند. این همان اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی است که سال‌هاست کارشناسان نسبت به از بین رفتن آن هشدار می‌دهند، اما دولت‌ها بدون توجه به آن همچنان تلاشی برای صادق‌بودن با مردم نشان نمی‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین