طرفداران رمزارز بخوانند
کد خبر: 4848

طرفداران رمزارز بخوانند

قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) به افشای اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر سابق امور مالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا که قرار است امروز منتشر شوند، واکنش مثبت نشان داده و با ۳ درصد رشد به حدود ۰٫۵۳ دلار رسیده است. برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل نیز با اشاره به این موضوع، گفته که این اسناد ارزش صبر کردن را دارند.

بیان فردا | قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) به افشای اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر سابق امور مالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا که قرار است امروز منتشر شوند، واکنش مثبت نشان داده و با ۳ درصد رشد به حدود ۰٫۵۳ دلار رسیده است. برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل نیز با اشاره به این موضوع، گفته که این اسناد ارزش صبر کردن را دارند.

اسناد بسیار مورد مناقشه هینمن، که کمیسیون SEC می‌خواست آنها را مهروموم نگه دارد، حاوی سخنرانی هینمن در سال ۲۰۱۸ است. در این سخنرانی، مدیر سابق امور مالی SEC به طور قاطعانه گفته بود که بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند. علاقه‌مندان به ریپل بر این باورند که انتشار این اسناد، بینش ارزشمندی را در تعیین نتیجه پرونده شکایت SEC علیه شرکت ریپل و مدیران ارشد آن ارائه خواهد کرد.

با نگاهی به نمودار روزانه ریپل، می‌توان مشاهده کرد که الگوی مهم فنجان و دسته در حال شکل‌گیری است. در صورتی که ریپل در مقاومت خط گردن این الگو در ۰٫۵۵ دلار شاهد یک بریک آوت باشد، قیمت این ارز دیجیتال می‌‌تواند با یک رشد ۴۵ درصدی تا ۰٫۸ دلار افزایش یابد و پس از آن، احتمال صعود قیمت این رمزارز تا یک دلار هم وجود دارد.

در مقابل و در مسیر نزولی، اولین حمایت کلیدی ریپل در نزدیکی سطح ۰٫۵ دلار قرار دارد. برای حفظ این سناریوی صعودی و جلوگیری از کاهش قیمت تا ۰٫۴۴ دلار، قیمت ریپل باید بالاتر از این سطح باقی بماند. در این میان، شاخص همگرایی و واگرایی میانگین متحرک (MACD) کمی چشم‌انداز نزولی دارد که نشان می‌دهد معامله‌گران باید با دقت حرکت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین