دلار گردن بیت کوین را شکست
کد خبر: 5161

دلار گردن بیت کوین را شکست

بیت کوین امروز افت کمی داشته و نسبتا متعادل است. اما با این حال، جو کلی بازار ارزهای دیجیتال خوب نیست.

بیان فردا | افت امروز بیت کوین حتی کمتر از یک درصد است، اما در کل بازار رمز ارزها فشار فروش وجود دارد و برخی از آلت کوین ها هم افت های نسبتا زیادی داشته اند.

بیت کوین در حال حاضر در حدود نرخ ۲۶۴۰۰ دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین همچنان مثبت یک درصد است و وارد محدوده منفی نشده. بازده ماهانه آن اما منفی یک درصد است.

بیت کوین با ارزش بازار ۵۱۲ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته ۹ میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات بیت کوین همچنان کم است که این نشان می دهد بازار فعلا با اقبال معامله گران مواجه نیست.

ارزش معاملات اتریوم؛ کمتر از ۴ میلیارد دلار

اتریوم هم مثل بیت کوین، امروز کمتر از نیم درصد افت کرده و در حال حاضر با نرخ حدود ۱۷۲۰ دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی افت بیشتر از یک درصد داشته و در مقیاس ماهانه هم ۵ درصد کاهش قیمت داشته است.

ارزش معاملات اتریوم امروز به کمتر از ۴ میلیارد دلار رسیده که رقم کمی است. ارزش بازار اتریوم هم عدد ۲۰۶ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

وضعیت بد آلت کوین ها در یک ماه گذشته

امروز در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار تنها استکس با رشد یک درصدی و OKB و ریپل با رشد کمتر از یک درصد، مثبت هستند. مابقی آلت کوین ها منفی هستند و افت قیمت داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی، ایپ کوین با افت ۶ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. رندر توکن، اتم و چین لینک هم با افت ۳ درصدی جزو منفی ترین نمادهای امروز محسوب می شوند. مابقی آلت کوین ها افتی کمتر از ۳ درصد داشته اند.

در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، اکثر نمادها در مقیاس ماهانه عملکرد منفی داشته اند. اما دو نماد هم رشد کرده اند. ریپل با رشد ۵ درصدی بهترین عملکرد ماهانه را دارد. لئو هم با رشد کمتر از یک درصد، دیگر نماد مثبت در مقیاس ماهانه محسوب می شود.

اما در فهرست نمادهایی که طی یک ماه گذشته افت قیمت داشته اند، سقوط های شدیدی مشاهده می شود که نشان می دهد آلت کوین ها در یک ماه گذشته وضعیت بدی را سپری کرده اند.

ایپ کوین با افت ۴۱ درصدی بیشترین کاهش قیمت ماهانه را دارد. پالیگان هم طی این مدت ۳۱ درصد سقوط کرده است. الگوراند و کاردانو هم با افت ۲۹ درصدی جزو منفی ترین نمادهای ماه گذشته هستند.

ارزش معاملات تکان نخورد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز حدود نیم درصد افت کرده و هم اکنون عدد ۱.۰۷ را نمایش می دهد. ارزش معاملات هم تقریبا به اندازه دیروز، معادل ۲۰ میلیارد دلار است. ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته ۱.۳ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۱۸ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین