کد خبر: 6415

شاهکار تازه‌ای از فتح‌الله‌زاده در استقلال

پولی که قرار بود به عنوان طلب باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی پرداخت شود صرف خرید خانه برای یکی از بازیکنان استقلال شد.

در زمان مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده، استقلال بابت رضایتنامه محمد محبی یک ۹۰ هزار دلار و یک ۱۴۰ هزار دلار به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کرد که پول اول به حساب باشگاه مقصد واریز شد، اما پول دوم بلوکه شد و به حساب صرافی مبدأ برگشت.

صرافی مورد نظر به ازای این پول یک خانه در کرج به نام استقلال زد و علی فتح‌الله‌زاده این خانه را به نام عارف غلامی که در آن زمان به شدت پیگیر طلبش بود کرد.

در نهایت ۱۴۰ هزار دلار پول رضایتنامه محبی هرگز به حساب سانتاکلارا واریز نشد تا آبی‌ها نتوانند ستاره فصل گذشته‌شان را حفظ کنند.

این موضوع مهمی است که محبی هم در اظهارات اخیر خود به آن اشاره کرد و مدعی شد پول رضایتنامه‌اش صرف خرید خانه برای یکی از بازیکنان استقلال شده است.

جالب است که مبلغ فوق هزینه بازیکنی شده که فصل پیش یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شد و عملکرد بسیار بدی در ترکیب آبی‌ها داشت. اینکه چطور مدیران سابق استقلال راضی شدند این مبلغ را به غلامی بدهند اما برای محبی هزینه نکنند تا بازیکن قطعی استقلال شود، از آن اتفاقات شگفت‌آور در باشگاه استقلال است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین