حمله اسرائیل به غزه بازار خودرو را طوفانی کرد!
کد خبر: 9786

حمله اسرائیل به غزه بازار خودرو را طوفانی کرد!

به گفته فعالان بازار خودرو حمله اسرائیل به غزه موجب شد تا دلار تغییر کانال دهد و با این شرایط فعالان بازار خودرو افزایشی شدن قیمت خودروهای داخلی در بازار فردا را دور از ذهن نمی‌دانند، با این شرایط باید تا فردا برای مشخص شدن قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار صبر کرد.

بیان فردا | به گفته فعالان بازار خودرو حمله اسرائیل به غزه موجب شد تا دلار تغییر کانال دهد و با این شرایط فعالان بازار خودرو افزایشی شدن قیمت خودروهای داخلی در بازار فردا را دور از ذهن نمی‌دانند، با این شرایط باید تا فردا برای مشخص شدن قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار صبر کرد.

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S۸ »، «تارا اتومات V۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است « پژو ۲۰۶ دنده‌ای » هم در بازار ۴۶۵ میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «هایما S۸ پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV۲» هم در بازار امروز ۷۵۵ میلیون تومان قیمت خورد.

براساس ارزیابی‌ها « دنا پلاس6 دنده توربو» هم امروز 732 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با قیمت 795 میلیون تومان راهی بازار شد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» هم 795 میلیون تومان قیمت خورد

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین