دلیل مرگ ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی چه بود؟
کد خبر: 8108

دلیل مرگ ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی چه بود؟

پس از مرگ ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی، مشخص شد که دلیل مرگ او پارگی یکی از رگ‌های مغز بوده است.

بیان فردا | بیژن مرتضوی، خواننده و آهنگساز ایرانی مقیم آمریکا از چند روز پیش برای اجرای کنسرت به ترکیه سفر کرده بود که در جریان مقدمات برگزاری این کنسرت، ستاره سعیدی، همسر و مدیر برنامه‌های او به دلیل پارگی یکی از رگ‌های مغزی راهی بیمارستان شد.

درپی سکته مغزی همسر جوان بیژن مرتضوی، این خواننده از پیگیری روند درمان همسرش در کشور ترکیه خبرداد و در عین حال از لغو کنسرتش در این کشور به دلیل شرایط جسمانی همسرش خبر داد. او چند روز بعد با اعلام گزارشی  از روند درمان همسرش اعلام کرد که او به خواب مصنوعی رفته اما با گذشت 10 روز هنوز به هوش نیامده است. درپی این موضوع، بیژن مرتضوی از مردم خواست که برای بهبودی همسرش دعا کنند.

درابتدای روزهای بیماری ستاره سعیدی نیز، او در پیامی اینستاگرامی، درحالی که بر روی تخت بیمارستان دراز کشیده و توانایی بازکردن چشمانش را نداشت، اعلام کرد که به دلیل پارگی یکی از رگ‌های مغزش در جریان سفر به ترکیه در بیمارستان بستری شده و شرایط جسمانی‌اش اجازه بازگشت او و همسرش به آمریکا را نمی‌داد. او همچنین در این شرایط از مردم خواسته بود که از همسرش حمایت کنند و تا زمان بهبودی او به بیژن مرتضوی عشق بدهند.

بیژن مرتضوی هم اعلام کرده بود که کنسرت در کشور اتریش را به مناسبت تولد همسرش با حضوراو برگزار خواهد کرد که با مرگ ستاره سعیدی این امر محقق نشد.

ستاره سعیدی که بود؟

ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی و مدیر برنامه‌های او بود. او در سال 1362 متولد شده و مدتی نیز در ایران به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بود و پس از آن به آمریکا مهاجرت کرد.

ستاره و بیژن در سال 1395 با یکدیگر به طوری رسمی ازدواج کردند. او در هنگام مرگ 40 سال سن داشت.

خانواده مرحوم سعیدی از ایران به ترکیه رفته و مجلس ترحیمی به یاد او در یکی از مساجد این کشور برگزار خواهد شد. پیکر او نیز احتمالا در کشور ترکیه به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین