یکی از مسوولانی که پرونده چای دبش در دوران او رخ داد در اردوی تیم ملی!/ عکس
کد خبر: 15305

یکی از مسوولانی که پرونده چای دبش در دوران او رخ داد در اردوی تیم ملی!/ عکس

سفیر فعلی ایران در کشور قطر کسی نیست جز رئیس پیشین کل بانک مرکزی که بخش قابل توجهی از فساد چای دبش و ارزهای اعطاشده در دوره مدیریت او پرداخت شد.

بیان فردا | دوره مدیریت علی صالح آبادی در بانک مرکزی، همچون دوره حضور وی در بورس اوراق بهادار، با عملکردی ضعیف همراه بود که مردم گرانی شدید نرخ ارز در آن مقطع را هنوز از یاد نبرده‌اند و ضربه شدیدی به توان اقتصادی و معیشتی اقشار ضعیف وارد شد.

این ضعف مدیریتی تا جایی پیش رفت که دولت تصمیم گرفت فرزین را در راس بانک مرکزی منصوب کند که عملکرد مطلوب این مدیر بانکی و تیم همراهش، موجب آرامش بازار شد، تا جایی که نرخ ارز طی یکسال گذشته حدود ۱۰ درصد رشد داشت که نسبت به تورم بالای پنجاه درصدی در کشور ، قابل قبول است و باعث شده نقش و وابستگی دلار در مناسبات روزمره مردم و بازار، به شدت کاهش یابد.

حتی در تحولات نظامی چندماه اخیر که با حمله همزمان نیروهای مسلح ایران به سه کشور عراق، سوریه و پاکستان همراه بود، باز هم با وجود تلاش زیاد اخلالگران بازار ارز، صعود نرخ دلار تک رقمی و ناچیز بود.

حالا صالح آبادی که باید درمورد بسیاری از اتفاقات دوره مدیریتی خود در بانک مرکزی پاسخگو باشد، پس از مدتها در انظار عمومی برای مردم ایران آفتابی شده و همزمان با داغ بودن ماجرای چای دبش در افکارعمومی، با حضور در جمع ملی‌پوشان ایران در دوحه، به آنها روحیه داده است!!

1763684_547

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین