گلایه داریوش ارجمند از بدقولی ابراهیم رئیسی
کد خبر: 5869

گلایه داریوش ارجمند از بدقولی ابراهیم رئیسی

داریوش ارجمند از ابراهیم خواست خواست که به قولش درباره تحقق بودجه 20 میلیاردی موسسه هنرمندان پیشکسوت عمل کند.

بیان فردا | داریوش ارجمند در مراسم تجلیل از هنرمندان متولد تیر و مرداد که ظهر امروز در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد، گفت: بلاهایی که آمریکایی ها در طی سالیان بر سر ما درآورده‌اند بسیار زیاد است. از زدن هواپیما گرفته‌ تا حمایت از منافقین.

وی افزود: عید غدیر را تبریک می‌گویم و امیدوارم همه ما دنباله رو شیوه و سیرت علی (ع) باشیم.

ارجمند گفت: حاشیه‌هایی که اخیرا در فضای مزاجی نسبت به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت رخ داده است‌ را فراموش‌ کنید. من به این فضا می‌گویم مزاجی و نه مجازی چراکه حرف‌هایشان از روی مزاج است. این مؤسسه فارغ از همه فضاسازی‌هایی که نسبت به آن وجود دارد کار خودش را انجام می‌دهد و جلو می‌رود چه کسانی قبولش داشته‌ باشند و چه نداشته باشند و از دورترین نقاط ایران از خاش گرفته‌ هنرمندان را حمایت می‌کند.

ارجمند در ادامه با گلایه از عدم تحقق بودجه‌ای که قرار بود به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت تعلق گیرد گفت: مرد است و قولش. قرآن می‌گوید به عهد خود وفا کنید اما ۱۵ ماه پیش آقای رئیسی قولی به یکی از همکاران ما دادند که هنوز خبری از آن نیست.

وی تأکید کرد: آقای رئیسی یک شاهی از ۲۰ میلیاردی که شما قولش را داده‌اید به ما نرسیده است. به قول خود وفا کنید که مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بتواند نفس بکشد. آقای رئیسی امروز که دیگر عضو شانگهای هم شدیم پس پول ما را که قولش را داده‌اید بدهید.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به حمایت مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از هنرمندان پیشکسوت میراث فرهنگی گفت: آقای ضرغامی ما از هنرمندان وزارت متبوع شما حمایت می‌کنیم اما شما برای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت چه کردید؟ میراث فرهنگی ما دست شماست و میراث فرهنگی انسانی که از همه میراث های دیگر مهمتر است در این مؤسسه هستند. فکری به حال ایشان کنید.

ارجمند تصریح کرد: در انتها فوت هنرمند برجسته خانم فریماه فرجامی را تسلیت می‌گویم. چهار ماه با ایشان در یک فیلم بازی کردم و باید بگویم که ایشان بانوی محترم و زیبای سینمای ایران بود. روح ایشان و اکبر عالمی که حقیقتا برای خودش عالمی بود قرین رحمت الهی باشد. امیدوارم همه هنرمندان ما حال خوبی داشته‌ باشند.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین