خبر مهم معاون رئیسی درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی
کد خبر: 7527

خبر مهم معاون رئیسی درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

رئیس سازمان امور استخدامی امروز گفت : تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد. با مجلس در حال تهیه پیش‌نویس این موضوع هستیم. باید ابهامات شورای نگهبان و بار مالی برطرف شود.

بیان فردا | طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟ طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و موقت در مراحل نهایی قرار دارد. پرداختی عادلانه به کارکنان و کارگران در سایه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی امکان‌پذیر است. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و حذف پیمانکاران، مطالبه مهم کارگران و کارکنان است.

بر اساس طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، همه شرکتی‌ها و قراردادی‌ها در نهادهای دولتی و عمومی با بیش از دو سال سابقه، قرارداد مستقیم و استخدام می‌شوند.

 رئیس سازمان امور استخدامی امروزگفت : تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد. با مجلس در حال تهیه پیش‌نویس این موضوع هستیم. باید ابهامات شورای نگهبان و بار مالی برطرف شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز درباره وضعیت نیرو‌های شرکتی که می‌خواهند بعد از گذشت سال‌ها تبدیل وضعیت شوند و به استخدام دولت درآیند، نیز گفت: این نیرو‌ها تحت قرارداد شرکت هستند و مشکلی از نظر حقوق و دریافتی، سنوات، بیمه و ... ندارند، اما اگر می‌خواهند به استخدام دولت دربیایند باید در آزمون استخدامی شرکت کنند.

 

  • ناشناس

    لطفا فکری به حال نیروهای قراردادی دانشگاه ها هم بکنید
    برای انتقال به شهرستانها هم فکری کنید

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین