کد خبر: 11684

راه نجات مهدی رحمتی

حالا دیگر نساجی شانسی برای صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و همه انگیزه‌های این تیم به رقابت‌های لیگ برتر دوخته شده است.

بیان فردا | تیم مهدی رحمتی در این فصل فقط یک بار به برتری دست پیدا کرده و از این حیث، شرایط نگران‌کننده‌ای را پشت سر می‌گذارد. هواداران باشگاه اصلا از عملکرد این مربی راضی نیستند. آنها باور دارند که سیدمهدی هنوز نتوانسته تاثیر محسوسی روی شرایط نساجی بگذارد و این تیم را به یک تیم منسجم تبدیل کند. این اتفاق در سومین تجربه کاری او، پذیرفتنی به نظر نمی‌رسد.

رحمتی مربیگری را در لیگ قهرمانان آسیا با پدیده مشهد شروع کرد. او یک فصل هم در لیگ برتر سرمربی این تیم بود و سپس به آلومینیوم اراک رفت. مهدی در اراک، برنده بازی‌های زیادی نبود اما به طور کلی یک قدم رو به جلو برداشت و به لحاظ مربیگری، روزهای بهتری را تجربه کرد.

حالا اما می‌توان گفت که روزهای حضور در نساجی تا این لحظه برای این مربی یک قدم رو به عقب بوده‌اند. چراکه او نتوانسته چیز زیادی از خودش نشان بدهد. مالکان باشگاه فعلا تا نیم‌فصل برای رحمتی صبر می‌کنند اما شاید اگر نتیجه دیدار امروز هم مطلوب نباشد، مذاکره برای جذب یک مربی جدید دوباره به جریان بیفتد. از این گذشته مالک باشگاه نیز اخیرا علاقه‌اش را به واگذار کردن امتیاز نساجی نشان داده است. اتفاقی که اگر رخ بدهد، باشگاه در مسیر کاملا جدید و شاید نگران‌کننده‌ای قرار بگیرد. به نظر می‌رسد هوادارها در بازی امروز روبه‌روی ذوب، از ادامه حضور این مالک در نساجی حمایت کنند. در نتیجه جو ورزشگاه وطنی امروز جو خاصی خواهد بود.

رحمتی و ربیعی، مربیانی متضاد با هم به نظر می‌رسیدند. سیدمهدی به عنوان سنگربان، گذشته درخشانی داشته و همین گذشته برای تبدیل شدن به یک مربی به او کمک کرده است. ربیعی اما بدون سابقه خاص بازی با حضور در انبوهی از تیم‌ها در رده‌های پایین‌تر، تبدیل به یک سرمربی لیگ برتری شده است.

او در این فصل با ذوب نتایج بسیار خوبی گرفته و فعلا در 9 بازی، این تیم را با 15 امتیاز در رده‌های بالای جدول نگه داشته است. روی کاغذ، اوضاع ذوب بهتر به نظر می‌رسد اما این تیم در پنج برخورد اخیر لیگ برتری‌اش با نساجی، توانسته تنها یک برد به دست بیاورد. فصل گذشته در 180 دقیقه جدال این دو تیم، فقط یک گل رد و بدل شد اما به نظر می‌رسد بازی امروز، لحظات هیجان‌انگیز بیشتری داشته باشد. نساجی بدون تردید برای بردن این بازی به زمین خواهد رفت و ذوب روی ضدحمله‌ها در جست‌وجوی برتری خواهد بود. اگر تیم شمالی امروز بازنده شود، شمارش معکوس برای پایان پروژه رحمتی در این باشگاه به صدا درمی‌آید.

در غیر این صورت اما او می‌تواند به ادامه دوران حضورش در قائمشهر امیدوار باشد. تیمی که آسیا را از دست داده، باید در لیگ همه چیز را جبران کند و بهترین زمان ممکن برای جبران، همین امروز و در یک نبرد خانگی مقابل یکی از تیم‌های بالانشین جدول لیگ خواهد بود.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین