۴ هفته حیاتی در انتظار پرسپولیس
کد خبر: 11822

۴ هفته حیاتی در انتظار پرسپولیس

با اینکه پرسپولیس در دیدارهای هفته‌های اخیر لیگ برتر نمایش جالبی نداشته و بعد از دو تساوی مقابل ملوان بندرانزلی و صنعت نفت اولین باختش مقابل سپاهان را هم متحمل شد اما تا پایان نیم‌فصل نخست راه نسبتا آسان‌تری برای جمع‌آوری امتیازهای لازم دارد.

 

بیان فردا | با نگاهی به برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان نیم فصل اول و تعطیلی این رقابت‌ها به نظر می‌رسد پرسپولیس برای جبران مافات و جمع‌آوری حداکثر امتیازها از بازی‌های باقی‌مانده کار راحت‌تری البته روی کاغذ خواهد داشت.  

پرسپولیس تا پایان نیم فصل باید در شش بازی دیگر به میدان برود که غیر از دربی فوق العاده حساس معوقه از هفته پنجم مقابل استقلال مقابل تیم‌هایی خواهد بود که بیشترشان در نیمه پایان جدول قرار دارند.  

غیر از استقلال دیگر حریفان پرسپولیس به ترتیب عبارتند از: هوادار تهران، استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین، مس رفسنجان و نساجی مازندران که از این جمع فعلا فقط مس رفسنجان در نیمه بالای جدول قرار دارد و بقیه حریفان پرسپولیس تیم‌های نیمه پایین جدول هستند.  

از این بازی‌ها دیدار مقابل مس رفسنجان و استقلال خوزستان در خانه تیم‌های حریف اما بقیه در ورزشگاه محل میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد ضمن اینکه بازی نساجی از هفته یازدهم برگزار می‌شود اما به‌خاطر تداخل با مسابقات لیگ قهرمانان در تاریخ ۸ دی‌ماه و به صورت معوقه انجام می‌شود.  

با این حساب پرسپولیس با وجود ۵ امتیاز فاصله با صدر جدول فرصت این را خواهد داشت تا با امتیاز گرفتن از این بازی های نه چندان دشوار دوباره در جمع مدعیان حاضر شده و پایان خوشی در انتهای نیم فصل داشته باشد هرچند بازی با استقلال هم یک دیدار شش امتیازی خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین