کد خبر: 7878

یک مهاجم در حد لوکادیا در راه پرسپولیس

یحیی گل محمدی و رضا درویش بر سر جذب مهاجم خارجی جلسه مهمی را برگزار کردند.

پرسپولیس در فاصله تقریبا ۲۴ روز مانده به اولین دیدارش مقابل النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هنوز مهاجم مدنظر خود را برای تقویت تیمش در خط حمله جذب نکرده است و این مساله بیش از پیش هواداران این تیم را نگران کرده است. ضمن اینکه عملکرد ضعیف خط حمله سرخپوشان در بازی‌های اخیر این تیم در لیگ برتر به‌خوبی نشان داده که سرخپوشان بیش از هر زمان دیگری به مهاجم ششدانگ نیاز دارند.

در همین راستا رضا درویش شب قبل از بازی تیمش با ذوب‌آهن نشست مهمی را با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد. سرخپوشان خوب می‌دانند که برای جذب مهاجم خارجی ابتدا باید بودجه آن را مشخص کرده و تراز مالی را در بودجه ارائه‌شده به سازمان لیگ فراهم کنند. در کنار این مساله ایجنت‌های نزدیک به باشگاه پرسپولیس در تلاش بوده و هستند تا از طریق مدیریت این باشگاه به یحیی گل‌محمدی مهاجم معرفی کنند و فقط این نباشد که یحیی از طریق ایجنت‌های نزدیک به خود به باشگاهش مهاجم معرفی کند.

گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس اخیرا در مورد یک مهاجم به نتایج مثبتی رسیده‌اند و این موضوع نزد یحیی گل‌محمدی مطرح شده است. اتفاقی که سال گذشته هم در مورد لوکادیا رخ داد. به هر حال باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در هفته جاری پروژه جذب مهاجم نوک را نهایی کرده و درنهایت یک خرید خارجی در خط حمله برای تیم‌شان داشته باشند. ضمن اینکه از زمان نقل و انتقالات داخلی فقط ۴ روز دیگر باقی مانده است و باید دید پرسپولیس برای اینکه بتواند تراز مالی‌اش را جهت جذب مهاجم خارجی میزان کند آیا باز هم بازیکنی را از لیست خود کنار خواهد گذاشت یا نه.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین