اقدام عجیب مرد تهرانی برای پرداخت بدهی؛ خودرُبایی
کد خبر: 4951

اقدام عجیب مرد تهرانی برای پرداخت بدهی؛ خودرُبایی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مرد که برای پرداخت بدهی‌اش اقدام به طراحی و اجرای نقشه خودربایی خود کرده بود، خبر داد.

بیان فردا | سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط خردادماه امسال زن جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که ساعتی قبل مرد ناشناسی با وی تماس گرفته و مدعی شده که همسرش را ربوده و در قبال آزادی او ۳۰۰ میلیون تومان تقاضا کرده است. این زن از ماموران پلیس آگاهی کمک خواست تا به همسرش که به بیماری قلبی هم مبتلا بود کمک کنند.  

وی با بیان اینکه زن جوان مقداری از پول درخواستی را هم به دلیل ترسش به حساب آدم‌ربا واریز کرده بود، افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در اولین مرحله پای در محل کار فرد ربوده شده گذاشتند. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، فرده ربوده شده ورشکست شده است و همکاران وی مورد مشکوکی مبنی بر ربودن وی را در محل مشاهده نکرده‌اند.  

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌ کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم متوجه شدند، مقداری از پول‌ها به حساب فرد ناشناس واریز شده و با آن رمز ارز دیجیتال به نام خود فرد ربوده شده خریداری شده است. آنان پس از دریافت این اطلاعات مهم با روش‌های علمی متوجه شدند، فرد ربوده شده با اجرای نقشه قبلی برای دریافت پول از همسرش اقدام به خودربایی کرده تا از این طریق بدهی‌اش را پرداخت کند.  

ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم در جنوب تهران  دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: فرد ربوده شده پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم صحنه سازی و خودربایی اعتراف کرد و گفت که برای پرداخت طلب خود دست به این اقدام مجرمانه کرده است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین