مدیران دوره قبل باید محاکمه شوند نه اینکه به دنبال مناظره باشند
کد خبر: 5086
محمد آخوندی، عضو شورای شهر تهران:

مدیران دوره قبل باید محاکمه شوند نه اینکه به دنبال مناظره باشند

یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: مدیران دوره قبل باید محاکمه شوند نه اینکه به دنبال مناظره باشند

 

بیان فردا | محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، پس از استماع گزارش مدیرعامل موسسه همشهری با بیان اینکه رویکرد ما باید متفاوت باشد، اظهار کرد: ما تبصره ای برای روزنامه همشهری داشتیم اما به آن رأی ندادیم؛ حمایت ها باید عملی باشد و اگر اعتقاد داریم که فضای دیجیتال وارد شده باید به همان نسبت کمک کنیم تا مؤسسه به وظایف خود در این زمینه عمل کند.

 وی با اعلام اینکه خوشبختانه در برنامه توسعه، ایجاد زیست بوم مجازی در مؤسسه همشهری طی سال ۱۴۰۲ و ارتقاء آن تا سال ۱۴۰۴ به تصویب رسید، تصریح کرد: روزنامه همشهری با وجود اینکه مورد علاقه مردم بوده از رسانه های اثرگذار در کشور نبوده است.

آخوندی با تأکید بر اینکه تنها فضایی که می تواند شهروند خبرنگار آموزش دهد مؤسسه همشهری است، یادآور شد: با توجه به فعالیت سراهای محلات، می توان خبرنگارانی در تراز جمهوری اسلامی آموزش داد که با حوادث روز وظایف خود را فراموش نکند.

وی با بیان اینکه نباید در همشهری از متلک ها ترسید، گفت: ما به مؤسسه همشهری تأکید می کنیم که از این رویکرد که باید از انقلاب اسلامی دفاع کنید، کوتاه نیایید؛ روی زیاد و زبان دراز از ویژگی برخی افراد است. ما وضعیت گزارشات حسابرسی سالهای ۹۶ تا ۹۹ را دیدیم. نیاز نیست در مورد باغات مناظره کنید بلکه باید محاکمه شوید. چه بر سر همشهری آورده اید؟ ما می دانیم جایگاه همشهری کجا بوده و چه بلایی سر آن آورده اید. این شهر را به این شکل تحویل داده اید و حرف از مناظره می زنید.

آخوندی تأکید کرد: شما که در سال های ۹۶ تا ۹۹ حقوق های نجومی در همشهری می گرفتید به سال ۱۴۰۰ فکر می کردید که حالا می گویید همشهری جایگاه خود را از دست داده است. اینکه همشهری از جمهوری اسلامی دفاع می کند جایگاه خود را از دست داده است؟ به نظر من کار همشهری درست است و درخواست دارم همین مسیر را ادامه دهد و مطالبه گر مردم نیز باشد.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین