کد خبر: 6562

هایجک استقلال از پرسپولیس کار را سخت کرد

یحیی گل محمدی تا به امروز دروازه‌بانی را به غیر از محمدرضا خالدآبادی برای حضور در پرسپولیس به درویش معرفی نکرده است.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته آخرین اقدامات را برای جذب محمدرضا خالدآبادی انجام داد و حتی حاضر شد بخش عمده‌ای از رضایتنامه این بازیکن را به صورت نقد به این باشگاه پرداخت کند اما درنهایت باشگاه هوادار براساس توافقی که پیش از این باشگاه استقلال انجام داده بود رضایتنامه این گلر جوان را برای آبی‌پوشان صادر کرد.

با شرایط پیش‌آمده حالا پرسپولیس چاره‌ای ندارد جز اینکه برای جذب دروازه‌بان به سراغ گزینه خارجی برود. مشکل اینجاست که دروازه‌بان جدید سرخپوشان باید زیر ۲۳ سال باشد تا این تیم مجبور نباشد بازیکنی را از لیست بزرگسالان خود کنار بگذارد. یحیی در این مورد از چند روز پیش به ننکا، دستیار برزیلی خود ماموریت داده که یک گزینه مناسب برای رقابت با علیرضا بیرانوند پیدا کند اما قوانین خاص سازمان لیگ در مورد استخدام بازیکن خارجی باعث شده که این مساله کار ننکا را سخت کند.

آنچه مشخص است تا به امروز یحیی دروازه‌بانی را به غیر از محمدرضا خالدآبادی برای حضور در پرسپولیس به درویش معرفی نکرده است و با توجه به انتقال این دروازه‌بان به جمع آبی‌پوشان، احتمالا گزینه مدنظرش را به‌زودی به مدیریت باشگاه پرسپولیس معرفی خواهد کرد. قرمزها مدتی پیش مجوز جدایی قرضی احمد گوهری، گلر دوم خود در فصل قبل را صادر کردند تا این بازیکن در فصل جدید برای آلومینیوم اراک به میدان برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین