صندوق ذخیره فرهنگیان کار دست وزیر می دهد؟
کد خبر: 7492

صندوق ذخیره فرهنگیان کار دست وزیر می دهد؟

نماینده مردم علی آباد در مجلس در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، در خصوص تغییرات مدیریتی در صندوق ذخیره فرهنگیان با کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: وزیر باید به مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان نظارت داشته باشد.

 

بیان فردا | رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) و تسلیت به مناسبت شهادت یکی از هموطنان در این حادثه، با اشاره به تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: متاسفانه در صندوق ذخیره فرهنگیان مدیران همزمان با کلید خوردن تحقیق و تفحص در حال تغییر و جابه جا شدن هستند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، ادامه داد: علیرغم نامه کمیسیون آموزش مجلس افراد پاکدست در حال تغییر هستند، وزیر آموزش و پرورش باید به این موضوع نظارت داشته باشد صندوق ذخیره فرهنگیان متعلق به فرهنگیان بوده اما متاسفانه روزانه در حال ضرر دادن است.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس و کمیسیون آموزش مجلس به این موضوع ورود کردند اما به جای اینکه سند تخلف خارج شود افراد شایسته و پاکدست در حال جابه جا شدن هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین