پرسپولیس می‌خواهد یک پدیده در خط دروازه رو کند
کد خبر: 8670

پرسپولیس می‌خواهد یک پدیده در خط دروازه رو کند

رضا درویش اعلام کرد پرسپولیس با نظر علیرضا بیرانوند از جذب دروازه‌بان خارجی منصرف شده است.

احمد گوهری که پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ به پرسپولیس پیوسته بود، بعد از بازگشت علیرضا بیرانوند به جمع سرخ‌ها فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد تا پس از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس در تابستان امسال این تیم را ترک کند و به صورت قرضی به آلومینیوم اضافه شود.

اما پس از جدایی گوهری، پرسپولیس موفق به جذب دروازه‌بان ذخیره نشد تا مصدومیت علیرضا بیرانوند در آستانه دیدار حساس سرخپوشان برابر النصر باعث انتقادات گسترده هواداران پرسپولیس به رضایت باشگاه پرسپولیس با جدایی دروازه‌بان ذخیره فصل گذشته خود شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با محمدحسین میثاقی در این باره توضیح داد: آقای گوهری به آقای گل‌محمدی مراجعه کردند و گفتند من آرزویم تیم ملی است و اگر اینجا باشم چون بیرانوند آنقدر بزرگ است، دیده نمی‌شوم. تشخیص آقای گل‌محمدی بود که آقای گوهری برود، برایش بهتر است.

او سپس به تمجید از دروازه‌بان‌های جوان پرسپولیس پرداخت و گفت: دروازه‌بانان جوان ما آینده خوبی دارند و یک دروازه‌بان جوان داخلی و یک خارجی هم صحبت کردیم که آقای بیرانوند گفت دو دروازه‌بان جوان ما بهتر هستند و حتی این را کارشناسان هم گفتند. ما باید یک جا به جوان‌ها اعتماد کنیم، نه در این بازی اما در لیگ باید اعتماد کنیم.

نکته جالب در گفتگوی رضا درویش با برنامه فوتبال برتر این بود که او بارها نسبت به آینده امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی، دو دروازه‌بان جوان سرخ‌ها، ابراز امیدواری کرد و اعلام کرد آنها می‌توانند در آینده در خط دروازه پرسپولیس بدرخشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین