آلمان برای عملیات نظامی در خاورمیانه آماده می‌شود
کد خبر: 10380

آلمان برای عملیات نظامی در خاورمیانه آماده می‌شود

نشریه بیلد آلمان اعلام کرد: فرماندهی نیروهای ویژه ارتش آلمان (KSK) در قبرس، این کشور جزیره‌ای در شرق مدیترانه مستقر شده است و این نشریه به نقل از منابع امنیتی خاطرنشان کرد که یگان نیروهای ویژه نیروی دریایی (KSM) که به شناگران رزمی هم معروف هستند، همچنین در این منطقه مستقر شده‌اند.

بیان فردا | نشریه بیلد آلمان اعلام کرد: فرماندهی نیروهای ویژه ارتش آلمان (KSK) در قبرس، این کشور جزیره‌ای در شرق مدیترانه مستقر شده است و این نشریه به نقل از منابع امنیتی خاطرنشان کرد که یگان نیروهای ویژه نیروی دریایی (KSM) که به شناگران رزمی هم معروف هستند، همچنین در این منطقه مستقر شده‌اند. این روزنامه گزارش داد که واحد نیروهای ویژه پلیس فدرال متخصص در نجات گروگان‌ها (GSG ۹) هم به آنجا اعزام شد.

براساس گزارش بیلد، برلین در بحبوحه جنگ میان اسرائیل و گروه مقاومت فلسطینی حماس مستقر در غزه، خود را برای «همه سناریوها» آماده می‌کند.

به گزارش بیلد، تمامی تجهیزات لازم و همچنین چندین هواپیمای ترابری نظامی از جمله ایرباس اطلس A۴۰۰M و لاکهید C-۱۳۰ هرکولس هم به قبرس منتقل شدند. این رسانه آلمانی گفت که ظاهرا دولت از قبل به کمیته‌های مربوطه پارلمانی در مورد آمادگی‌های خود اطلاع داده بود.

به گزارش بیلد، برلین اعلام کرده است که «ما برای شروع سرد آماده‌ایم و برای همه گزینه‌ها آمادگی داریم.» اصطلاح «شروع سرد» در زبان ارتش آلمان به معنای وضعیت آمادگی بالاست که به واحدها اجازه می‌دهد فورا در منطقه مربوطه مستقر شوند و بدون هیچگونه تدارکات اضافی عملیاتی شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین