چرا اسرائیل مانع از آزادی 12 اسیر شد؟
کد خبر: 11427

چرا اسرائیل مانع از آزادی ۱۲ اسیر شد؟

سخنگوی گردان‌های القسام خبر داد که رژیم صهیونیستی مانع آزادی ۱۲ اسیر خارجی در بند حماس شده است. همچنین در پی بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم صهیونیستی، بیش از ۶۰ اسیر اسرائیلی کشته شده‌اند.

 

بیان فردا | ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس خبر داد که طی چند روز گذشته، قصد داشته‌اند ۱۲ اسیر خارجی در بند خود را آزاد کنند، ولی رژیم صهیونیستی مانع از انجام این کار شده است.

به گزارش دفاع‌پرس، ابوعبیده ضمن اعلام آمادگی برای آزادی تمامی اسرای خارجی، در عین حال تأکید کرد که وضعیت میدانی، مانع از اتمام این کار می‌شود.

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام اواخر مهر ماه گذشته نیز خبر داده بود که به مسئولان قطری اعلام کرده‌اند که حاضرند دو اسیر صهیونیست را آزاد کنند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه علت این اقدام القسام، صرفا مسائل انسان‌دوستانه بوده است، خبر داد که مسئولان صهیونیست، اما حاضر به پذیرش این اسرا نشده‌اند.

وی سیزدهم آبان ماه جاری تأکید کرد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، در پی بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم صهیونیستی، بیش از ۶۰ اسیر اسرائیلی کشته شده‌اند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه ۲۳ جسد از اجساد اسرای اسرائیلی، همچنان زیر آوار است، گفت: به نظر می‌رسد که به خاطر ادامه بمباران، ما قادر نیستیم به این اجساد دست پیدا کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین