ارتشی اخلاقی تر از ارتش اسرائیل در سراسر جهان وجود ندارد!
کد خبر: 11704

ارتشی اخلاقی تر از ارتش اسرائیل در سراسر جهان وجود ندارد!

عضو شورای وزارتی اسرائیل برای جنگ علیه غزه مدعی شد: «ارتشی اخلاقی تر از ارتش اسرائیل در سراسر جهان وجود ندارد.»

 

بیان فردا | بنی گانتز عضو شورای وزارتی اسرائیل برای جنگ علیه غزه مدعی شد: «ارتشی اخلاقی تر از ارتش اسرائیل در سراسر جهان وجود ندارد.»

رای الیوم نوشت: گانتز این ادعا را در واکنش به اظهارات امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه مطرح کرد که در انها از اسرائیل خواسته بود کشتار زنان و کودکان در نوار غزه را متوقف کند.

وی شامگاه شنبه در گفتگو با رادیو اسرائیل گفت: «اسرائیل هیچ موعظه اخلاقی را از هیچ کس نمی پذیرد. »

گانتز ادامه داد: «ـارتش اسرائیل اخلاقی ترین ارتش در جهان است و ما توصیه های اخلاقی را از کسانی که از حماس حمایت می کنند، نمی پذیریم.»

روز جمعه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در اظهاراتی گفته بود: در واقع امروزه غیرنظامیان بمباران می شوند. اینها کودکان، زنان و افراد مسنی هستند  که در معرض بمباران و کشتار قرار می گیرند. این موضوع هیچ توجیه و مشروعیتی ندارد. از اسرائیل می خواهیم آن را متوقف کند.»

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هم در پی این اظهارات، مکرون را به باد انتقاد گرفت و گفت: مکرون اشتباه فاحشی مرتکب شد. یک اشتباه واقعی و اخلاقی.»

نتانیاهو افزود: «به رئیس جمهور فرانسه می گویم، این به شما هم خواهد رسید. این یک جنگ عادلانه بی نظیر است و در عین حال یک خط اخلاقی است که نظیر ندارد.»

یوآف گالانت وزیر جنگ اسرائیل هم مکرون را به دلیل این اظهارات به باد انتقاد گرفت و گفت: شجاعت برای موعظه اخلاقی ما در بحبوحه نبرد از کجا می آید؟ ما قدرت و وظیقه دفاع از خود داریم و این کار را خواهیم کرد. تاشکست حماس سکوت نخواهیم کرد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین