وزیر دارایی اسرائیل:
کد خبر: 11913

وزیر دارایی اسرائیل:

غزه دیگر مثل قبل نخواهد شد

یکی از اعضای ارشد راست افراطی حاضر در دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، روز سه‌شنبه گفت که غزه دیگر مثل قبل نخواهد شد و بهتر است فلسطینی‌ها از آنجا به کشور‌های دیگر بروند. اسموتریچ در بیانیه‌ای گفت: «من از ابتکار مهاجرت داوطلبانه اعراب غزه به کشور‌های سراسر جهان استقبال می‌کنم. این راه حل مناسب بشردوستانه برای ساکنان غزه و کل منطقه پس از ۷۵ سال پناهندگی، فقر و خطر است.»

بیان فردا | یکی از اعضای ارشد راست افراطی حاضر در دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، روز سه‌شنبه گفت که غزه دیگر مثل قبل نخواهد شد و بهتر است فلسطینی‌ها از آنجا به کشورهای دیگر بروند.

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل، که رهبری یکی از احزاب ملی‌گرای مذهبیِ حاضر در دولت ائتلافی نتانیاهو را بر عهده دارد، افزود: «با درخواست دو نماینده پارلمان اسرائیل که در سرمقاله روزنامه وال‌استریت ژورنال مطرح شد، موافقم که کشورهای غربی باید از پذیرش خانوارهای ساکن در غزه که تمایل به جابجا شدن دارند، حمایت کنند.»

اسموتریچ در بیانیه‌ای گفت: «من از ابتکار مهاجرت داوطلبانه اعراب غزه به کشورهای سراسر جهان استقبال می‌کنم. این راه حل مناسب بشردوستانه برای ساکنان غزه و کل منطقه پس از ۷۵ سال پناهندگی، فقر و خطر است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین