اعترافات شاه مهره موساد و پرده برداری از اقدامات اخیر اسرائیل
کد خبر: 11952

اعترافات شاه مهره موساد و پرده برداری از اقدامات اخیر اسرائیل

الیزابت تسورکوف اسیر صهیونیست در عراق اعتراف کرد که برای سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل موسوم به "موساد" و سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به "سیا" کار می کند و در عراق برای به راه انداختن جنگ بین شیعیان فعالیت کرده است.

 

بیان فردا | الیزابت تسورکوف اسیر صهیونیست در عراق در این ویدئو که کانال صابرین نیوز منتشر کرده، اعتراف می کند که "اسرائیلی" است و بعد از ترک سرزمین های اشغالی به آمریکا رفته و برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد و سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به "سیا" کار کرده است.

او می گوید که در سوریه برای پایه ریزی روابط بین رژیم اسرائیل و گروه شبه نظامی موسوم به "نیروهای دموکراتیک سوریه" وابسته به ارتش آمریکا در شمال شرقی سوریه فعالیت کرده است.

این جاسوس می گوید: من به عنوان عنصر وابسته به موساد و سیا در سال ۲۰۲۲ به سوریه رفتم.

تسورکوف می افزاید: در عراق هم برای تقویت اختلافات از طریق هماهنگی تظاهرات (اکتبری ها) به منظور ایجاد درگیری شیعی - شیعی در این کشور کار کردم.

وی درباره نوار غزه و جنگ تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به این منطقه گفت: من به خوبی حوادث در غزه را پیگیری می کنم. روزانه حوادث غزه را دنبال می کنم؛ از جمله به قتل رسیدن زنان و کودکان و مردان و بمباران بیمارستانها.

تسورکوف افزود: این سیاست باعث نفرت افکنی بین ما و مردم فلسطین در غزه می شود و به صلح با غزه منجر نمی شود. این مدیریت احمقانه ای از جانب کابینه نتانیاهو است که به فاجعه و ادامه جنگ منجر خواهد شد. من از خانواده های گروگان ها (خانواده اسیران صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین) می خواهم که پیوسته برای توقف جنگ علیه غزه به خاطر فرزندان و دختران خود وارد عمل شوند زیرا این جنگ باعث کشته شدن آنها خواهد شد. این جنگ را نتانیاهو به طور احمقانه از طریق همسرش "ساره" و فرزندش "یائیر نتانیاهو" مدیریت می کند. اگر می خواهید که فرزندان و دخترانتان زنده برگردند، باید این جنگ متوقف شود.

وی در پایان می گوید: من برای خدمت به موساد و سیا وارد عراق شدم و از حدود هفت ماه است که در اسارت به سرمی برم. من به "اسرائیل" خدمت کردم و فکر می کنم که هیچ چیزی (برای آزادی ام) اتفاق نخواهد افتاد و هیچ اقدامی برای آزادی ام وجود ندارد و مهم است که "اسرائیلی ها" بدانند که این همان (ماهیت) کابینه اسرائیل است. من در وضعیت آسانی نیستم. من به خانواده ام و دوستانم می گویم که برای آزادی هرچه سریع ترین من وارد عمل شوید تا برگردم.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین