اسرای اسرائیلی دست به دامن اردوغان شدند
کد خبر: 12141

اسرای اسرائیلی دست به دامن اردوغان شدند

خانواده‌ اسرای رژیم صهیونیستی که از هفتم اکتبر تاکنون در اسارت نیروهای حماس هستند از رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه درخواست کمک کردند.

بیان فردا | خبرگزاری تی‌آر‌تی ترکیه گزارش داد: خانواده‌ اسرائ رژیم صهیونیستی که از هفتم اکتبر و همزمان با شروع عملیات نظامی حماس، علیه اسرائیل در اسارت حماس هستند از رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه درخواست کمک کردند. خانواده‌هایی که سعی داشتند با اعتراض به دولت اسرائیل صدای خود را به گوش مردم برسانند و به آنچه انتظار داشتند نرسیدند، این بار نامه‌ای به اردوغان نوشتند.

در نامه‌ای که توسط «انجمن گروگان‌ها و خانواده‌های گمشده» در رژیم صهیونیستی نوشته شده آمده است: ما از شما کمک می‌خواهیم تا در این بحران که باعث درد و رنج عمیق می‌شود، مداخله کنید. 

در این نامه بر جایگاه تاثیرگذار ترکیه و اردوغان تاکید شده و آمده است: ما معتقدیم که شما به عنوان رهبر یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه با نفوذ گسترده در خاورمیانه، جهان اسلام و فراتر از آن، در موقعیتی منحصر به فرد برای کمک به ما قرار دارید. لذا از شما می‌خواهیم با کسب اطلاع از وضعیت بهداشتی اسرا، سهولت در تامین نیازهای پزشکی ضروری آنان را بدون معطلی فراهم نموده و از آزادی فوری آنان اطمینان حاصل نمایید.

اردوغان که یکی از حامیان فلسطین و از مخالفان سرسخت اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی است تا کنون واکنشی به این نامه نداشته است.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین