نتانیاهو و ارتش او قادر به کسب هیچ دستاوردی نیستند
کد خبر: 12450
حماس:

نتانیاهو و ارتش او قادر به کسب هیچ دستاوردی نیستند

رئیس دفتر مناسبات عربی و اسلامی حماس گفت که دشمن صهیونیستی جز قتل و کشتار هولناک و بی‌رحمانه غیرنظامیان در غزه هیچ دستاورد میدانی نداشته است.

بیان فردا | خلیل الحیه رئیس دفتر مناسبات عربی و اسلامی حماس تصریح کرد که نتانیاهو و ارتش او قادر به کسب هیچ دستاوردی نیستند و ما از شکست دشمن اطمینان داریم.

وی گفت که دشمن صهیونیستی تلاش می‌کند سیستم بهداشت و سلامت را در شمال غزه به کلی از خدمت خارج کند.

الحیه در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد که ادعای دشمن در مورد وجود تونل در زیر بیمارستان شفا نمایشی مسخره است که کسی آن را باور نمی‌کند.

نایب رئیس جنبش حماس در غزه بیان کرد که دشمن صهیونیستی همچنان در حال دروغ پردازی و صحنه‌سازی برای توجیه بمباران بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های غزه است.

خلیل الحیه تاکید کرد که ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی کوچ نخواهد کرد و در سرزمین خود ثابت و باقی خواهد بود.

وی گفت که دشمن صهیونیستی تلاش می‌کند مردم غزه را ابتدا به جنوب نوار غزه منتقل و از آنجا به مصر بکوچاند.

الحیه خاطر نشان کرد که گذرگاه رفح باید برای ورود مایحتاج مردم غزه باز بماند.

او همچنین تصریح کرد که مواد غذایی وارد شده به این باریکه حتی 10 درصد از نیازهای غذایی مردم این منطقه را هم تامین نمی‌کند.

وی درباره توافق آتش‌بس موقت در غزه هم گفت که ما روز گذشته پاسخ خود را به مسئولان قطری و مصری دادیم.

خلیل الحیه خواستار تشدید فشارهای ملت‌های جهان برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه شد و تاکید کرد که سیاست قتل و کشتار خبرنگاران هرگز نمی‌تواند حقیقت جنایات این رژیم در غزه را مخفی نگه دارد.

وی گفت که یک ماه است مذاکرات تحت نظارت قطر و مصر در جریان است اما دشمن همچنان تعلل می‌کند و هر بار به توافق برای آتش‌بس موقت نزدیک شدیم، باز به خانه اول بازگشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین