اعتراض به ردصلاحیت حسن روحانی ضدیت با دموکراسی است
کد خبر: 15562

اعتراض به ردصلاحیت حسن روحانی ضدیت با دموکراسی است

روزنامه جوان نوشت: رد صلاحیت آقای حسن روحانی با واکنش‌هایی از جمله در دفاع از دموکراسی و اشاره به سابقه ایشان روبه‌رو شده که خود عین ضدیت با دموکراسی و نوعی شخص‌پرستی است و به‌نظر می‌رسد مدافعان متوجه این تناقضات خود نشده‌اند.

 

بیان فردا | روزنامه اصولگرای جوان اعتراض به ردصلاحیت حسن روحانی را ضدیت با دموکراسی دانسته است!

به گزارش جوان، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

رد صلاحیت آقای حسن روحانی با واکنش‌هایی از جمله در دفاع از دموکراسی و اشاره به سابقه ایشان روبه‌رو شده که خود عین ضدیت با دموکراسی و نوعی شخص‌پرستی است و به‌نظر می‌رسد مدافعان متوجه این تناقضات خود نشده‌اند.

عنوان «رئیس‌جمهور سابق» یا هر عنوان دیگری با پسوند «سابق»، هیچ ارزشی در دموکراسی ندارد و مصطلح‌شدن آن نیز به غلط و از طرف کسانی است که کیش شخصیت دارند و متملق سیاسی‌اند و این غلط سیاسی در زبان و ادبیات رسانه‌ها و فعالان سیاسی نیز وارد شده است. اما در دموکراسی واقعی، عنوان «سابق»، خود نقض‌غرض و نافهمی دموکراسی است.

کسی که باور ندارد جمهوری اسلامی یک دموکراسی واقعی است، نه حضورش به‌عنوان نامزد هر انتخابات توجیه دارد و نه اعتراضش به اینکه چرا فلان مقام سابق با آن همه مقامات امنیتی و اجرایی رد صلاحیت شده، قابل فهم است.

تلاش برخی رئیسان‌جمهور سابق برای باقی‌ماندن در قدرت پس از دوره هشت‌ساله از طریق جانشین‌سازی اشخاص به سبک پوتین- مدودوف یا جانشین‌سازی جناح خود در قدرت، یک نافهمی از دموکراسی و درواقع دشمنی با دموکراسی با پرچم دموکراسی است!

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین