واکنش روزنامه کیهان به «خالص سازی»
کد خبر: 16485

واکنش روزنامه کیهان به «خالص سازی»

روزنامه کیهان در شماره امروز خود به کلید واژه خالص سازی که برای نخستین بار از سوی علی لاریجانی مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

بیان فردا | روزنامه کیهان به مدیرمسئولی حسین شریعتمداری در شماره امروز خود به کلید واژه خالص سازی که برای نخستین بار از سوی علی لاریجانی مطرح شده بود، واکنش نشان داد. در ستون گفت و شنود این روزنامه آمده است: 

«گفت: این واژه «‌‌خالص‌سازی‌» که مدعیان اصلاحات اصرار دارند انقلابیون را به آن متهم کنند یعنی چی؟!

گفتم: مدعیان اصلاحات می‌گویند که اصولگرایان حتی در میان خودشان هم کسانی را که کمترین تفاوت سلیقه‌ای با آنها داشته باشند، کنار می‌گذارند و همه کرسی‌ها و مراکز سیاست‌ساز را برای خودشان می‌خواهند! چه رسد به سلیقه‌های سیاسی بیرون از خود!

گفت: ولی در انتخابات اخیر که اصولگرایان با ۳ لیست متفاوت آمدند و این نشان می‌داد که حتی در میان خودشان هم معتقد به حضور و فعالیت سیاسی همه سلیقه‌ها هستند. اما، اصلاح‌طلبان به هیچیک از اصلاح‌طلبانی که سلیقه متفاوتی با مرکزیت این گروه داشتند اجازه ارائه لیست ندادند و با یک لیست آمدند! حالا باید پرسید مدعیان اصلاحات دنبال خالص‌سازی هستند یا اصولگرایان؟!

گفتم: اتفاقاً روزنامه هم‌میهن که یادش رفته بود مدعیان اصلاحات چه تهمتی به انقلابیون زده‌اند، با خوشحالی تیتر زده بود که؛ اصلاحات با یک لیست آمده و اصولگرایان با ۳ لیست! و اعتراف کرده بود که خالص‌سازی و عدم تحمل نظرات متفاوت کار اصلاح‌طلبان است و نه انقلابیون!

گفت: ادعا می‌کنند که به اصلاح‌طلبان اجازه کاندیدا شدن نمی‌دهند!

گفتم: این همه نامزد شده‌اند ولی این که مردم به آنها رای نمی‌دهند، تقصیر خودشان است و به کسی ربطی ندارد!

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: یارو ماشینش رو برد مکانیکی و گفت؛ داداش! قربون دستت، ببین این ماشین چه عیبی داره که تا راه میفتم و حرکت می‌کنم، به اینور و اونور میخوره! کدوم قطعه رو باید عوض کنم؟ عیب از کجاست؟ از دلکو؟ از کلاچ؟ یا از دنده؟ مکانیک گفت؛ از راننده!»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین