تکذیب 2 تغییر مهم در دولت
کد خبر: 5981

تکذیب ۲ تغییر مهم در دولت

خبر ابطال حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و استعفای وزیر ورزش و جوانان با عباراتی چون «تاکنون» و «کانال‌های غیر رسمی» از سوی روابط عمومی‌های آن دستگاه‌ها تکذیب شده است.

بیان فردا | حکمرانی| روابط عمومی‌ وزارت ورزش و جوانان و نیز سازمان اداری و استخدامی در اطلاعیه‌های جداگانه تغییر روسای خود را تکذیب کردند.

سازمان اداری و استخدامی: تاکنون رای ابلاغ نشده است

در روزهای گذشته مطالبی درباره ابطال حکم مدیریت رئیس سازمان اداری و استخدامی با رای دیوان عدالت اداری منتشر شده بود که روابط عمومی این سازمان، آن را شایعه خواند.

براساس اخبار منتشر شده هیات عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ سیزدهم تیرماه حکم انتصاب میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور را به دلیل ماموریت وی از دانشگاه امام صادق(ع) به دولت، مغایر با ماده چهل و هفت قانون مدیریت خدمات کشوری دانسته و آن را باطل کرده است.

با این حال روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که «تا کنون» هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در  نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.

آرای صادره هیات عمومی دیوان عدالت اداری قطعی و لازم الاجر و تنها در مواردی که بسیار استثنایی است، بر طبق مواد ۹۱ و ۹۴ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان قابل بررسی و رسیدگی دوباره می باشند.

وزارت ورزش و جوانان: تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار نگیرید

با انتشار اخبار مربوط به استعفای حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در فضای مجازی، روابط عمومی این وزارتخانه این اخبار را شایعه خواند و آنها را تکذیب کرد.

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از رسانه‌ها خواست تحت تاثیر برخی فضاسازی‌ها در برخی کانال‌های غیر رسمی قرار نگیرند و تاکید کرد که: «طبق قانون مطبوعات نشر و بازنشر اخبار کذب، شکایت را برای ذی‌حق محفوظ می‌دارد.»

این در حالی است که خبر شایعه استعفای حمید سجادی را «ایران پرس»، خبرگزاری بین المللی وابسته به سازمان صداوسیما منتشر کرده است.

این خبرگزاری در مطلبی با عنوان شنیده‌ها آورده بود:« حمید سجادی، از وزارت ورزش و جوانان استعفا داده است و بر اساس این گزارش احتمالا محمد منصوری بطور موقت تا معرفی وزیر جدید به مجلس، سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده خواهد داشت.»

انتهای پیام.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین