انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت حجت (عج) استمرار دارد
کد خبر: 6920
جانشین فراجا:

انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت حجت (عج) استمرار دارد

سردار رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما یک انقلاب برای تسریع در ظهور است خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب مقطعی نبود بلکه تا ظهور حضرت حجت (عج) استمرار دارد.

بیان فردا | سردار قاسم رضایی روز سه شنبه در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح استان اردبیل که در چهارچوب کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در سالن ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ما سپاسگزار درگاه خداوند متعال هستیم که اگر توفیق حضور در عصر ائمه اطهار را نداشتیم اما خداوند توفیق داد در عصر ولایت فقیه زندگی کنیم و سرباز ولایت فقیه باشیم.

وی افزود: این که گفته می‌شود شهدا زنده‌اند واقعیت دارد کلام خداوند هم همین است ولی ما با همین فرضیات روز خود هم می‌بینیم کسانی که مرگ سخاوتمندانه را انتخاب می‌کنند، زنده هستند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرحمت بالازاده اظهار کرد: شهید بالازاده از شهدای شجاع، بصیر و انقلابی بود با وجود سن کم راه درست زندگی، خدمت، عبادت، بندگی و شجاعت را چه در زمان حیات و چه در زمان شهادتش نشان داد.

سردار رضایی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به واسطه مجاهدت‌های شهدا، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ام القرای جهان اسلام است و در جهان نور افشانی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نماد استان اردبیل ابوالفضلی است، گفت: مردم این استان در تمام شرایط در صحنه حضور داشته‌اند. نقش آفرینی مردم فهیم استان اردبیل صرفا مربوط به دوران انقلاب اسلامی نیست ما در منطقه مرزی این استان شهید "صد آفرین" را داریم که در مقابل هجوم متجاوزین ایستادگی کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به وجود سه هزار و ۴۰۰ شهید، ۱۲۰ شهید جاوید الاثر، یکهزار و ۲۵۹ آزاده، بیش از ۱۰ هزار جانباز و ۱۰ شهید مدافع حرم در استان اردبیل افزود: امروز انقلاب اسلامی به علت این ایثارگریها شکست ناپذیر است و این شجره طیبه هر روز برافراشته می‌شود و در مقابل فتنه‌های دشمن ایستادگی کرده است.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به برگزاری مجالس و یادواره‌های شهدا اظهار کرد: این مجالس گرامیداشت برای ما هم تکلیف و هم نیاز است و نسل جدید به برگزاری چنین برنامه‌هایی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما یک انقلاب برای تسریع در ظهور است و شهدای ما در این زمینه پیشقدم بوده‌اند، خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب مقطعی نبود بلکه تا ظهور حضرت حجت (عج) استمرار دارد و این اقدامات و نشست‌ها بسترساز ظهور ایشان است به طوری که می‌توان به این نشست‌ها عنوان "منتظران ظهور" لقب داد.

جانشین فراجا در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز شهدا از ما می‌خواهند راه سید الشهدا و احکام الهی را طی کنیم که همان راهی است معمار کبیر انقلاب پیش روی ما قرار داد. امروز مطالبه شهدا از ما حفاظت از این صراط مستقیم، انقلابی ماندن، انقلابی عمل کردن خود را ندیدن است.

دشمنان ایران عفت جامعه و شیرازه خانواده را هدف گرفته‌اند

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: در شرایطی که امروز استکبار، معاندین، مزدوران، دین فروشان عزت فروشان عفت جامعه، غیرت مردم و شیرازه خانواده را هدف گرفتند، شهدا از ما می‌خواهند به روز باشیم از همین روست که در وصیت‌نامه شهدا توصیه به رعایت حجاب و غیرت برجسته و بارز است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از توصیه‌ها و مطالبات شهدا عنوان کرد و یادآورشد: امروز به برکت خون شهدا و با مدیریت رهبری امامین انقلاب دشمن از تهدیدهای سخت مایوس شده است اما آنها تهدید نرم را در دستور کار قرار داده و باورهای اعتقادی جامعه را هدف گرفته‌اند.

سردار رضایی ادامه داد: پیام دیگر شهدا لبیک به رهبر، امام و ولی فقیه بود آنها در این راه ایستادند و امروز هم انتظار دارند در موضوعات مختلف فردی و اجتماعی گوش به فرمان رهبری باشیم.

این مقام عالی انتظامی کشورمان اضافه کرد: زمانی مقام معظم رهبری فرمودند دشمن با برنامه آمده و شما هم با برنامه بروید. این را خیلی‌ها نمی‌دانند باید شرایط را تبیین کنید.

محافظه‌کاری و مماشات در برابر برنامه‌های دشمن خلاف مسیر شهداست

وی تصریح کرد: وضعی که ایجاد کردند هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است؛ حرام شرعی فقهی است و حرام سیاسی از این جهت است که مسیر انقلاب را هدف گرفته است برای همین محافظه کاری، مماشات و بی‌تفاوتی خلاف مسیر شهداست.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه اگر در مسیر خدا باشیم هر مکان کربلا و هر زمان عاشورا خواهد بود ادامه داد: اینکه در محرم و صفر سیاه می‌پوشیم و عزاداری می‌کنیم عبادت و ثواب است اما این کافی نیست فلسفه قیام امام حسین محور است و باید بدانیم که امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و باید امروز هم این نهضت را ادامه داد.

سردار رضایی افزود: هنر نیست که بگوییم پشت سر رهبر انقلاب هستیم. این کلام سید حسن نصرالله بزرگ مرد منطقه غرب آسیا و آسیای میانه است که می‌گوید اینکه پشت سر رهبری حرکت کنیم هنر نیست ما با تمام وجود پروانه و فدایی این شمع هستیم.

وی در پایان با اشاره به این کلام امام راحل که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیب نبیند، گفت: در چند سال گذشته آنچه ما را در فتنه‌ها از غرق شدن نجات داد، محوریت رهبری بود و مطالبه و سفارش شهدا هم این بود که در عمل و نه در شعار، پشتیبان ولایت فقیه باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین