جنجال #بانوی_اول
کد خبر: 9471

جنجال #بانوی_اول

#بانوی_اول در ماه‌های اخیر در بین کاربران شبکه‌های مجازی واکنش‌های زیادی به همراه داشت که نهایتا روز گذشته عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار متنی در شبکه اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد.

بیان فردا | #بانوی_اول در ماه‌های اخیر در بین کاربران شبکه‌های مجازی واکنش‌های زیادی به همراه داشت که نهایتا روز گذشته عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار متنی در شبکه اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد. مهدی فضائلی ت در واکنش به سخنان جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور درباره بانوی اول منتشر کرد.

عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی نوشت: «کم نبوده‌اند بانوان بزرگ و عالی قدری که در کنار مردان بزرگ نقش آفرینی کرده اند اما خطاست که دولتمردان برای تکریم آنها از الگوی نابجای بیگانگان کپی برداری کنند.» در همین مورد «محمدرضا باقری»، مجری صداوسیما در واکنش به اظهارات اخیر «جمیله علم الهدی»، همسر ابراهیم رئیسی درباره بانوی اول ایران که گفته بود من بانوی اول نیستم، در توییتر نوشت: قرار به انتخاب بانوی اول باشد، مادران و همسران شهدا در صدر لیست هستند، نه همسران مقامات سیاسی.

جمیله علم‌الهدی همسر رییس جمهور در سخنرانی جشنواره بین‌المللی خورشید گفت: من تازه متوجه شدم که بنده را به عنوان بانوی اول معرفی کردند. لازم است توضیح دهم در ساختار جمهوری اسلامی ایران بانوی اول همسر رهبر معظم انقلاب هستند. سال هاست که آرزو می کنم بتوانم برای انتقال خاطرات ایشان کاری بکنم. خوشبختانه مشهدی ها کار خوبی کردند و آن اینکه منزل ایشان را تبدیل به موزه کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین