بازار دلار قفل شد/ قیمت طلا پرواز کرد
کد خبر: 11953

بازار دلار قفل شد/ قیمت طلا پرواز کرد

عصر امروز سه شنبه ۲۳ آبان ماه قیمت دلار و سکه نسبت به روز قبل رنج بود اما قیمت طلای جهانی به پرواز درآمد.

 

بیان فردا | قیمت دلار که در روزهای آغازین جنگ حماس و اسرائیل به بالای سقف ۵۳ هزار تومان رسیده بود؛ حال بیش از یک هفته است که در یک محدوده خاص قفل شود و معامله گران دست از خرید و فروش قابل ملاحظه کشیده اند و کمتر کسی حاضر است راهی بازار دلار شود.

بنابر ادعای برخی از فعالان بازار، دارندگان و خریداران ارز در حال حاضر ترجیح داده‌اند که نظاره‌گر روند بازار باشند تا مسیر قطعی قیمت‌ها مشخص شود.

به عقیده این دسته از بازیگران ارزی، تدابیر نهاد سیاستگذار موجب شده بازیگران بزرگ ارزی در فاز احتیاط به سر ببرند و نرخ دلار در بازار امروز دوشنبه ۲۳ آبان روند ملایمی را دنبال کند.

قیمت دلار در شروع معاملات نقدی تهران با ۵۱ هزار و ۵۰ تومان باز شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل تقریباً ۲۰۰ تومان پایین‌تر بود. البته قیمت دلار در لحظه تدوین این گزارش در عصر امروز به ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید که نسبت به روز یکشنبه ثبات را نشان می‌دهد.

در هرات هم قیمت دلار امروز با ۵۱ هزار تومان راهی بازار شد که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان بالاتر بود. البته در نیمه ظهر کانال ۵۱ هزار تومان را از دست داد و با ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز دوشنبه تقریباً رنج بود. همچنین امروز نرخ حواله درهم نیز نوسان محدودی را ثبت کرد و با ۱۴ هزارو ۲۰ تومان به فروش رسید.

 قیمت اونس طلا امروز اوج گرفت و تا سطح ۱۹۷۰ دلار بالا رفت که نسبت به دیروز رشد تقریبا ۲۲ دلاری  را نشان می دهد.

در بازار داخلی ایران قیمت هر گرم طلا در داخل ایران امروز با ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد که نسبت به‌روز دوشنبه ۵ هزارو ۳۰۰ تومان رشد کرده است. از سوی دیگر قیمت سکه امامی در حدود در حدود ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ثابت بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین