کد خبر: 3473

تاکید آتش‌نشانی بر ایمن‌سازی ۱۱ ساختمان پرخطر در شمال تهران

مدیران آتش‌نشانی تهران در نشستی با مالکان ساختمان‌های ناایمن واقع در شمال تهران بر ضرورت ایمن‌سازی این ساختمان‌ها تاکید کردند.

بیان فردا | هدی حقی، مدیر منطقه ۳ عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در این نشست گفت:‌ توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌های ساختمان‌های ناایمن یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ ساختمان پرخطر در مناطق یک، سه و چهار شهرداری تهران مورد شناسایی قرار گرفته است، گفت:  موارد نایمن در هر یک از ۱۱ ساختمان پرخطر که شامل ساختمان‌های مسکونی و تجاری است، به صورت مجزا بررسی و شناسایی شده و راهکارهای اجرایی برای رفع موارد نا ایمنی نیز به مالکان اعلام شده است.

بر اساس اعلام آتش‌نشانی تهران در این جلسه، شماری از مدیرام و کارشناسان پیشگیری منطقه ۳ عملیات این سازمان، رییس اداره ساماندهی مناطق ۱ و ۴ شهرداری تهران، کارشناسان اداره بحران شهرداری منطقه ۱ و ۴ شهرداری تهران و مالکان ساختمان های مسکونی و تجاری ناایمن مناطق ۱، ۳ و ۴ شهرداری تهران حضور داشتند.

موضوع ایمنی ساختمان‌های دارای وضعیت بحرانی در پایتخت از مدتی قبل در دستورکار جدی مدیریت شهری گرفته و تاکنون ۱۰ ساختمان از ۱۲۹ ساختمان دارای وضعیت بحرانی تحت ایمن‌سازی قرار گرفته و از فهرست ساختمان‌های ناایمن‌ خارج شده است.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین