بازیکن سابق پرسپولیس بیش از 100 روز در زندان!
کد خبر: 4875

بازیکن سابق پرسپولیس بیش از ۱۰۰ روز در زندان!

اتفاق عجیبی برای یکی از بازیکنان شناخته شده فوتبال‌مان رخ داده و او بیشتر از سه ماه است که در زندان حضور دارد بدون اینکه خبر زندانی شدنش رسانه‌ای شده باشد.

بیان فردا | اتفاق عجیبی برای یکی از بازیکنان شناخته شده فوتبال‌مان رخ داده و او بیشتر از سه ماه است که در زندان حضور دارد بدون اینکه خبر زندانی شدنش رسانه‌ای شده باشد.

یکی از بازیکنان سابق فوتبال که سابقه حضور در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارد مدتی است به خاطر بدهی به یک فرد محکوم شده و به زندان افتاده و عجیب اینکه بعد از زندانی شدن او همسر سابقش مهریه‌اش را به اجرا گذاشته تا برای این فوتبالیست سابق قوز بالاقوز شود.

ماجرا مربوط به شکایت یکی از شرکایش از وی است که باعث شد به خاطر برگشت خوردن چک این فوتبالیست راهی زندان شود و با محکومیت یک ساله مواجه شود.

در‌ این بین اما ماجرا زمانی بدتر می‌شود که همسر این بازیکن اسبق نیز مهریه خود را به اجرا گذاشته تا کار وی سخت‌تر شود. در نهایت اما تیتر خلاص را شاید مادر همسر این بازیکن زده باشد که به دلیل چک ۴۰۰ میلیونی که از وی داشته، شکایت دیگر را روی پرونده وی آورده است.

فوتبالیست یاغی اسبق با تجربه حضور در پرسپولیس و‌ استقلال اکنون به دنبال رای تجدید نظر است و باید دید قادر خواهد بود از این پرونده عجیب خلاص شود یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین