علیرضا جهانبخش از هلند به ترکیه می‌رود؟
کد خبر: 6123

علیرضا جهانبخش از هلند به ترکیه می‌رود؟

یک رسانه هلندی ادعا کرد که مدیران باشگاه فاینورد قصد دارند با علیرضا جهانبخش قطع همکاری کنند، خبری که بررسی‌ها بیانگر کذب بودن آن است.

بیان فردا | روز سه‌شنبه یک رسانه هلندی مدعی شد علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم فاینورد برای رفتن به یک تیم جدید آماده می‌شود. با این حال طبق اطلاعاتی که خبرنگاران به دست آورده‌اند چنین چیزی صحت ندارد.

  وب‌سایت ورزشی هلند گزارشی با عنوان «جهانبخش می‌تواند برای یک چالش جدید آماده شود» منتشر کرد و در آن نوشت که فاینورد جانشینی برای علیرضا جهانبخش پیدا کرده است و وینگر ایرانی که در 83 بازی رسمی روی 30 گل تاثیر مستقیم داشته هلند را ترک خواهد کرد و به ترکیه می‌رود.

این گزارش بازتاب زیادی در رسانه‌های ایرانی داشت.  در این گزارش آمده بود: «علیرضا جهانبخش می‌تواند در این پنجره نقل و انتقالات منتظر یک باشگاه جدید باشد. این از صحبت‌های اطرافیان این بازیکن و مدیران باشگاه فاینورد مشخص شده است.

هنوز هیچ چیز مشخصی در مورد جهانبخش وجود ندارد، اما این بازیکن بین‌المللی ایران چیزی برای شکایت از این علاقه ندارد. نام چند باشگاه ترکیه‌ای اخیرا مطرح شده است در حالی که پاناتینایکوس یونان نیز زمستان گذشته قصد جذب این بازیکن را داشت. این مهاجم تصمیم گرفت در آن زمان بماند و چند ماه بعد با باشگاهش عنوان قهرمانی هلند را به دست آورد.

فاینورد به عنوان جایگزین احتمالی به نام گوستاو ایساکسن نگاه می‌کند. این بازیکن ۲۲ ساله دانمارکی از اف‌سی میتیلند در اصل یک وینگر راست است، اما می‌تواند به عنوان مهاجم و وینگر چپ نیز بازی کند.

این خبر در حالی منتشر شد که علیرضا فصل پیش با فاینورد عنوان قهرمانی لیگ هلند را به دست آورده بود و در هفته‌های پایانی به نظر می‌رسید جایگاهی ثابت در ترکیب تیمش پیدا کرده است.

در همین زمینه یک منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع داد که گزارش سایت هلندی یک گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده و باشگاه فاینورد در مورد جدایی یا انتقال وینگر ایرانی چیزی را مطرح نکرده است. ضمن اینکه آن سایت هلندی نیز ساعاتی بعد خبر خود را پاک کرده است. 

علیرضا جهانبخش با قهرمانی فصل قبل این شانس را دارد که در سال پیش‌رو برای نخستین‌بار بتواند حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کند. به همین دلیل منطقی است که او تمایلی برای ترک فاینورد در این مقطع زمانی نداشته باشد.

اخبار در مورد احتمال جدایی جهانبخش در حالی مطرح می‌شود که گویا خود او چندان توجهی به این مسائل ندارد و ذهنیتش را معطوف به یک بخش دیگر فوتبال کرده است.

روز گذشته برخی رسانه‌ها از احتمال تیمداری علیرضا جهانبخش در ایران خبر دادند. ورزش سه در این رابطه نوشت: «با سفر خسرو حیدری به رشت و جلسه او با جهانبخش آرمان، مدیرکل تربیت ‌بدنی گیلان، شایعات مربوط به سرمربیگری او در تیم داماش به حقیقت نزدیک شده است. در این جلسه به جهانبخش و خسرو حیدری اعلام شده، گروهی که درحال حاضر داماش را در اختیار دارند از بازی کنار خواهند رفت تا باشگاه به‌طور کامل در اختیار علیرضا جهانبخش قرار بگیرد.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین