پیام سیدمحمدخاتمی برای زهرا شجاعی
کد خبر: 6097

پیام سیدمحمدخاتمی برای زهرا شجاعی

سیدمحمد خاتمی در پیامی خطاب به زهرا شجاعی آورده است: نکوداشت این عزیز علاوه بر اینکه ادای دین به انسان است، نشانه توجه به فرهیختگی توأم با مسئولیت‌شناسی است، امری که جامعه ما بیش از هر زمان به آن نیازمند است.

بیان فردا | سیدمحمد خاتمی به مناسبت نکوداشت زهرا شجاعی پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار گرانقدر خانم زهرا شجاعی، بانوی اندیشمند، مومن و خیراندیش و دلداده خدمت برای اعتلای میهن و مدافع حرمت و حقوق زنان که در طول تاریخ گرفتار محرومیت‌های مضاعف بوده‌اند و در همان حال، پاسدار ارزش‌های والایی است که زن و مرد را به عنوان استوانه‌های جامعه سالم، پویا و آزاد می‌بیند و می‌خواهد، درخور احترام ویژه است.

این بانوی بزرگوار و سخت‌کوش چه در منصب رسمی و چه به عنوان عضو فعال و خوش‌فکر جامعه مدنی، همه تلاش خود را صرف شناختن حق و شناساندن زیبایی‌های آن کرده است و صاحب تجربه گرانسنگی است که بهره‌گیری از آن به خصوص توسط زنان رشیدی که آینده‌ای بهتر از دیروز و امروز را برای جامعه‌ای فراهم آمده از زنان و مردان صاحب حق و حرمت می‌خواهند، مغتنم است.

نکوداشت این عزیز علاوه بر اینکه ادای دین به انسان است، نشانه توجه به فرهیختگی توأم با مسئولیت‌شناسی است، امری که جامعه ما بیش از هر زمان به آن نیازمند است.

برای سرکار خانم شجاعی سلامت، بهروزی و کامروایی روزافزون آرزو دارم و بدین وسیله از برگزارکنندگان محترم این مجلس وزین و ارزشمند نیز تقدیر می‌کنم.

سید محمد خاتمی»

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین