ارزش معاملات بورس سقوط کرد
کد خبر: 7611

ارزش معاملات بورس سقوط کرد

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت و در پایان هفته به کف ۶ ماهه سقوط کرد.

بیان فردا | بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین آن ۱۸ درصد کاهش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۴ هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به ۴ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به ۳ هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان افت کرد و روز سه‌شنبه به ۴ هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان رسید.

در آخرین روز معاملاتی هفته، ارزش معاملات خرد ۱۹ درصد ریزش کرد و به ۳ هزار و ۳۰۵ میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در ۶ ماه اخیر است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۴ هزار و ۷۹ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۹۹۵ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۸ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در نخستین روز هفته، نماد سپیدار بیشترین ارزش را داشت و نماد‌های خگستر، نیان، وبملت و توسن در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات بازار نیز در روز ابتدایی هفته به نماد‌های دی، شستا و خودرو تعلق داشت.

روز یکشنبه نماد شیران بیشترین ارزش و نماد خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت. روز دوشنبه فن افزار در صدر جدول ارزش معاملات بود و نماد‌های وبهمن، شپنا، سرچشمه و خگستر در رتبه‌های بعدی بودند

سه‌شنبه نیز فن افزار، سصفها، ورنا، خودرو و خگستر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. همچنین نماد‌های دی، خودرو و خساپا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز چهارشنبه اپرداز در صدر جدول معاملات بود. وبملت، خگستر، فن افزار و خزامیا در رتبه‌های بعدی بودند. نماد دی (بانک دی) همراه با شستا، وبملت، حفارس و خگستر در صدر جدول حجم معاملات قرار داشتند.

منبع: اقتصادنیوز

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین