تاکید بنیانگذار خانه‌های صنعت بر حضور زنان در هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی
کد خبر: 3805

تاکید بنیانگذار خانه‌های صنعت بر حضور زنان در هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی

بنیانگذار خانه‌های صنعت در کشور بر ضرورت انتخاب نمایندگان زن در اتاق‌های بازرگانی تاکید کرد.

بیان فردا | محسن شرکا، از بنیانگذاران خانه‌های صنعت در کشور و رئیس کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان خراسان رضوی با اشاره به درپیش بودن انتخابات اتاق در روز شنبه 20 اسفند ماه پیامی صادر کرده و فعالان اقتصادی را به حضور در این انتخابات و حمایت از زنان دعوت کرد.

متن پیام محسن شرکا در ادامه آمده است:

«جمعیت ایران حدودهشتاد و چهار ملیون نفراست،که حدودچهل و دوملیون نفر آن بانوان هستند. متاسفانه خواسته یا ناخواسته از این ظرفیت بالقوه درجهت رشد و توسعه کشور استفاده نشده و ناخواسته به بانوان کشور ظلم شده، شایسته است از این ظرفیت بالقوه درهیات نمایندگان اتاق استفاده شود.

بعضی ازنامزدهای گرانقدر و پرتوان وصاحب اندیشه وخرد در نهادهای مدنی استان خراسان رضوی حضوردارند و امکان حضور در تمامی جلسات مهم استانی وملی برای ایشان مهیا است تا به و ظایف و تعهدات و شعارهای خود در جهت رشد و توسعه اقتصاد ملی و بالا بردن GDPاستان عمل کنند.

بایدفضای خدمت را بین نخبگان تقسیم و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد. وحدت و هم افزایی بین تشکلها را اصل بدانیم و تقسیم کار کنیم. مهم هم راستا شدن برایند ها درجهت اهداف است که مردمی کردن اقتصاد مهم‌ترین آن است.

ایران در اقتصاد، نیازمند بخش خصوصی قدرتمند، مسولیت پذیرو متعهد است. از این رو اعضای هیات نمایندگان بایدجهانی فکرکنند، اعتقاداتشان ملی و عمل کردشان استانی باشد.

محسن شرکاء»

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین